מכירה 78

קונטרס דרושי חתונה - י"ז כסלו תשנ"ב בצירוף 2 דולר מידיו הקדושות של הרבי בנרתיק הפלסטיק המקורי!

המכירה תחל בעוד __ ימים ו __ שעות

מחיר פתיחה: $1,000

עמלת בית המכירות: 25%

מע"מ: על העמלה בלבד

קונטרס "דרושי חתונה". בהוצאת קה"ת תשנ"ב, בצירוף שני שטרות ע"ס 1 דולר ארה"ב כל אחד. נתונים בנרתיק פלסטיק שקוף, כפי שחולק בידיו הקדושות. כריכה בצבע תכלת מבריק על גבה מודפס באדום מבריק: "קונטרס דרושי חתונה". נייר משובח. מצב טוב מאד.

על גבי השער הפנימי הכיתוב: "נתקבל מכ"ק אדמו"ר שליט"א לידי… (שם המקבלת)".

השטרות כמובן עם מספור רציף. מצב טוב מאוד.

קונטרס 'דרושי חתונה' – הכולל מאמרי חסידות על ענייני חתונה שנאמרו ע"י הרבי הריי"צ בחודש כסלו תרפ"ט, בקשר לחתונת בתו הרבנית חיה מושקא ע"ה עם הרבי לימים ממלא מקומו והנשיא השביעי בשושלת חב"ד. הקובץ נדפס לראשונה בשנת אמירת המאמרים בשנת תרפ"ט בריגא, ולרגל 43 שנות נישואיהם של הרבי והרבנית נדפס מחדש ביום ט"ו בכסלו תשנ"ב | 1992 שנת הצדי"ק להולדת הרבי, בתוספת שני מאמרי הרבי שליט"א משנת תשי"ד ותשל"ט המיוסדים על המאמרים דשנת תרפ"ט.

י"ז כסלו תשנ"ב

עפ"י תיאור שנכתב באותם ימים ב'יומן מבית חיינו' נכתב: "בסיום התפילה נכנס הרבי שליט"א לחדרו, ובשעה 1:30 יצא לחלוקת הקונטרסים. כאמור, הפעם לא הייתה החלוקה למטה, כ"א על פתח חדרו הק' של הרבי… הדלת הייתה פתוחה, ושולחן הדולרים היה צמוד לפתח, כך עמד וחילק קונטרס… לאנשים נשים וטף… אלפי איש עברו בזה אחר זה ליד הרבי שליט"א, ומסיבה זו – ריבוי האנשים – כמעט לא היה סיפק בידי מישהו לשוחח עם הרבי, רק לעבור בזריזות, לזכות למבט חטף באור פני מלך, ולצאת מאושר עם תשורה מיוחדת…".  ראה: מזכרת נצח עמ' 62.