מכירה 77

ולראות שכל או"א ישריש בליבו אהבת חברים - מכתבים מרתקים מאת כ"ק אדמו"ר הק' רבי יוחנן מקרלין זיע"א - עמוסים בפרטים על חסידות קרלין, הדרכות קדושות וברכות

המכירה תחל בעוד __ ימים ו __ שעות

מחיר פתיחה: $100

עמלת בית המכירות: 25%

מע"מ: על העמלה בלבד

"לראות לעורר ולהתעורר את אנש"ל שיראו לעשות לטובת המרכז כי זה דבר נחוץ מאד" – לוט של חמשה מכתבים מאת אדמו"ר הק' רבי יוחנן מקרלין זיע"א אשר נשלחו מארה"ב לארץ ישראל בשנים האחרונות להנהגתו – עמוסים בהדרכות קדושות לכלל ולפרט עם פרטים רבים על חסידות קרלין באותם הימים – ארה"ב שנות התש"י לערך.

א.מכתב לאברך לחתונתו –
"להשתדל ללמוד בהתמדה רבה, ולהשתדל להיות עם החברה, עד כמה שאפשר, והש"ת יעזור לך שתזכה להיות בקשר אמיץ וחזק… להודיעני בכל פעם מכל הנשמע אצלך לטובה" – חתום בשם ובפקודת אדמו"ר שליט"א אחד מחסידיו.
ב. מכתב עם הדרכות להנהלת הישיבה –
לכתוב לנו פרטי כל מכל ישיבה… זה שייך לכל חברי הועד הרוחני… לראות להבא לתקן את אהבת חברים אשר בהחבורה הקדושה, ולראות שכל או"א ישריש בליבו אהבת חברים, אהבת הזולת בלב ונפש – חתום בשם ובפקודת אדמו"ר שליט"א אחד מחסידיו.
ג. מכתב עם ברכות לנחת יהודית וכל טוב עם הדרכות על בניית מרכז חסידי קרלין
"שתזכו לראות ממנו ומכל יוצא ח"ל נחת יהודית וכל טוב תמיד… בענין המרכז להשתדל לזרז את הענין ולאשר בבית המשפט.."  – כו"ח בשם ובפקודת אדמו"ר שליט"א.
ד. מכתב עם המרצה לזריזות בניית בניית המרכז –
"אנו מתפלאים מאד מדוע נשתתק הענין של המרכז… נא להתאמץ במרץ ובזריזות ולהודיעני תומ"י פרטים…." – הכו"ח בשם ובפקודת אדמו"ר שליט"א.
ה. מכתב עם רבישע פסק לרפואה והדרכות בעניין בניית מרכז חסידי קרלין –
"על שאלתך אפשר לעשות את הניתוח.. אבל מאוד צריך להזהר שיהיה הרופא טוב ואם אין הרופא טוב לא לעשות… אודות המרכז… לראות לעורר ולהתעורר את אנש"ל שיראו לעשות לטובת המרכז כי זה דבר נחוץ מאד  – כו"ח בשם ובפקודת אדמו"ר שליט"א.

יצוין כי חלק ממכתבי הרה"ק רבי יוחנן מקרלין שנכתבו ע"י "אחד מחסידיו" נכתבו ע"י בתו אמה של מלכות הרבנית הצדקנית פייגא ע"ה אמם של האדמו"רים שליט"א מקרלין ולוצק.
גדלים שונים, מצבים טובים.